Tänään olen "paastonnut". Ainut mitä olen suuhuni pistänyt ovat 1/3purkki ananasta ja äsken yksi tomaatti. Sekin olisi kai pitänyt jättää syömättä, koska nyt tuli vaan enemmän nälkä :/ Oon juonu vaan vettä joku 2-3 litraa. Viimeks kun paastosin join mehuja ja vettä.. En ole kyllä liikkunut tänään, olin lähössä haravoimaan, mutta koko päivän on satanut!! Ottaa päähän.. Nyt vähän palelee....

edit: 20.10.2008

Tänä aamuna nousin sängystä ja menin vessaan. Olo tuntui tosi sairaalta, kylmä hiki, paleli ja pyörytti. Join ison lasin mehua ja mittasin kuumeen, 35,7. Alilämpöä... Pyörytti enkä uskaltanut nousta ylös. Konttasin jääkaapille ja söin kaksisiivua kinkku (24kcal). Menin takaisin sänkyyn. Koira ois halunnu pihalle, mutta en vaan pystynyt nousemaan... Vihdoin olo helpotti sen verran että vein koiran pihalle aitaukseen. Koko aamupäivän olen ollut ihan kalpea ja hikinen.. Olo johtuu eilisestä paastosta. Eilisen ja yön aikana kuitenkin -1,4kg! Jee!